donderdag 7 augustus 2008

Podium training!

Ik ben al even terug van de podium training, even snel een berichtje want ik ga zo slapen! Nou in de warming-up hal ging alles wel lekker en toen naar het podium. Beginnen op brug! Ging goed! Balk wel wat wiebeltjes maar verder wel aardig, afsprong heb ik ook nog drie voudig schroef gedaan, vloer ging wat minder. Ik had bijna geen tijd om in te turnen, ik moest beginnen en ik kwam net van de balk dus ik had mijn voet nog niet ingetaped ( heb een beetje geirriteerde achillespees, niks ernstigs!) Dus eerste serie ging goed, 2de serie raakte ik de vloer niet echt goed dus maakte ik me schroef gehurkt met een grote pas. Later nog wel alle series goed gedaan! Ik had voor me gevoel vandaag niet echte "springbenen" haha.. dus hopelijk zondag wel!
Naja op sprong wel yourtjenko 1 1/2 gedaan.
Het voelde gelukkig wel allemaal goed aan!
Nu morgen nog een training en zaterdag goed uitrusten voor zondag!
Liefs suus