woensdag 6 augustus 2008

Morgen podium training!

Hier weer even een berichtje uit Beijing!
Alles loopt goed hier, paar dagen oefeningen gedaan in de training en vandaag was weer een wat rustiger dagje ivm met morgen! De dagen gaan echt super snel voorbij hier! Maar we hebben het ook naar ons zin en tot nu toe ( behalve het begin even bij mij) gaat het ook goed!
Ik ben nu eigelijk bijna alleen bezig met trainen, en dan weer terug naar het dorp, filpmjes kijken, beetje lezen en voorbereiden op de wedstrijd! Afgelopen zaterdag zijn we even naar de Silkmarket geweest hier in het centrum! Ik wist niet wat ik mee maakte! Een heel winkelcentrum met een stuk of 4 verdiepingen met kleding tot sieraden tot Ipods echt van alles!
Ze sleuren je bijna de winkeltjes in en aan het begin moesten we heel erg wennen, ik dacht ik neem Gerard de volgende keer mee, die kan me mooi helpen met afdingen! Maar ik moest er even in komen en toen kreeg ik de smaak te pakken! Kleertjes voor Lugano gekocht en zelfs shirtje voor 2 euro haha!! In het centrum merkte je zaterdag trouwens veel meer van de smog als in het dorp! Daar merk ik er vrij weinig van! Somige dagen zie je wel echt een walm hangen en andere dagen valt het mee!
Ik stond gister bij de Mac in de eetzaal, ik ben helemaal verslaafd geraakt aan de Premium Mac chicken Salads haha, stond Nadal naast me! Toen ik het in de gaten had, hadden de vrouwtjes het achter de desk het ook in de gaten en die gingen allemaal foto's maken en hantekingen vragen, dus kan me voorstellen dat het voor zo'n "ster" best moeilijk is in het dorp!
Ik spreek Lugano trouwens af en toe via de Skype, nou ja spreek, ik zing liedjes van Dora voor hem en vraag hoe de koetjes en poesjes doen en dan zegt hij BOE en MIAUW! hah toch leuk om hem zo even te horen!
Nou morgen podium training dus hoop dat het goed gaat! Ik ga nu lekker slapen!
Tot snel, Liefs SuuS