maandag 11 augustus 2008

Wedstrijd

Als eerste, bedankt voor alle lieve berichten en de mensen die met ons meeleven! Dankjewel! Super Lief! Jammer dat ik net 1ste reserve ben geworden maar ik mag denk ik wel trots zijn dat zo snel na de geboorte van Lugano op de spelen heb kunnen staan en ik heb er ook zeker van genoten!
Jammer dat me acrobatische serie, en mijn drievoudig schroef op balk niet zijn geteld wat me bij elkaar bijna 1 punt kost! Brug had ik ook veel adrenaline in mijn lijf en ging als een sneltrein dat ik het bijna niet kon bijhouden waardoor ik niet al mijn handstanden in handstand had waardoor ik ook wat meer aftrek als normaal had!
Vloer ging gelukkig goed en voor sprong heb ik nog nooit zo'n hoog cijfer gehaald!
Nouja nu afwachten en wel gewoon doortrainen voor "als" er iemand uitvald! Dus we zien het wel! Ik wil Epke ook nog even feliciteren met het behalen van zijn rekfinale! Echt SUPER! Nu knallen in de finale!
Liefs SuuS