zaterdag 2 augustus 2008

Goedemorgen!

Goedemorgen allemaal! Voor jullie zal het nog wel nacht zijn maar hier komt nog een berichtje van gister! Ik heb gister middag weer even getraint en ik moet zeggen, even in me handen spugen en ik had zo me oefeningen gedaan op brug en balk! Vloer en sprong had ik nog wat rustiger aan gedaan voor me wang omdat het nog een beetje bonkte maar ik wat word nu wakker en het is weer minder! Dus ik hoop dat ik dat vandaag weer kan doen!
Verder was het hier gister weer mooi weer, het verscheelt hier heel erg per dag, de ene dag is het super mooi weer en helemaal helder en de andere dag is er super veel smog!
Wij hebben er gelukkig bijna geen last van omdat we toch veel binnen zitten met trainen! De chineesjes hier zijn nog steeds hier vriendelijk! Ze blijven de hele dag rennen voor je, ( met ze 5-en tegelijk) en hellow, how ale you? zeggen.. Er staat hier ook een chineesje voor ons appartement beneden, ( voor alle appartementen hier in het dorp) voor een stenen muurtje de wacht te houden in de snikhete zon maar die gaan echt niet op het randje zitten of op de grond! Zo anders als bij ons, daar was iedereen al lang gaan zitten!
Vandaag ga ik weer even fitnissen en ik heb pas vanavond om 7 uur training! Kan ik alvast een beetje wennen aan de tijd van de wedstrijd zo. Ik heb nog niet zoveel turnsters zien turnen, wel het 1 en ander aan turners/turnsters hier in het dorp zien rond lopen, aangezien het de afgelopen dagen nog niet zo druk was kwam je die allemaal tegen, maar ik train tot nu toe nog in het groepje met het Griekse en Colombiaanse meisjes, en gister toen ik bijna klaar was met de training kwamen de Brazilianen en het Bulgaarse meisje in de training!
Groetjes uit Beijing!

Ik heb een online webalbum gemaakt met de foto's uit Beijing omdat het niet allemaal hier op past, dus daar kun je op kijken!
http://www.picturetrail.com/suusinbeijing