zaterdag 5 april 2008

Wedstrijd

Hier nog even een stukje over de wedstrijden,
Donderdag de kwalificatie. We begonnen op vloer. Toen we in de gang stonden waren we allemaal wel een beetje zenuwachtig. Maar vloer ging gelukkig bij ons allemaal wel goed!
Ik heb de limiet gehaald op vloer:D! Alleen in de eerste serie maakte in mouchina en kwam ik met me knie in me kuit en daar had ik behoorlijk last van. Het werd ook steeds stijfer. Sprong ging gelukkig nog super, voor het eerste weer yourtjenko 1 1/2 gedaan!
Brug deet ik me eerste deel goed totdat ik zolendraai niet boven kwam. Ik wou eigelijk gewoon verder gaan kip handstand en ligerwissel doen maar ik weigerde omdat ik liggerwissel al jaren niet had gedaan vanuit handstand. Ik heb daarna ook geen balk meer geturnt aangezien in last had van me kuit en niet meer op me teen kon staan, er zat een hele knoop in.
Gister is me kuit goed uitgemasseerd wel een beetje een blauwe plek erop en nog wel wat stijf maar het ging gelukkig al wat beter.
Vandaag de team finale. We begonnen weer op vloer. Ik dacht ik heb gister de limiet al gehaald op vloer dus ik probeer gewoon 1 1/2 naar 2 1/2 in me 3de serie. Met het inturnen ging het super goed maar op de wedstrijd had ik iets te veel energie en had ik echt veelste veel vaard over waardoor ik een koprol er achter aan maakte. Sprong ging wel goed, iets minder als donderdag maar wel redelijk streng waren ze. Toen gingen we naar brug, Ik dacht ik moet nu wel even laten zien dat ik het nog wel kan. Ik kwam me oefening gelukkig wel door zonder groten fouten, wel een beetje slordig af en toe nog maar verder was die wel goed.
Toen moesten we nog het laatste toestel balk, ik was al helemaal niet zeker van mezelf en het voelde van te voren al niet echt goed aan. Ik viel er ook 2keer vanaf, dat gebeurd me echt niet vaak dat ik er 2 keer vanaf val maar ik heb me best gedaan. Ik voelde me gewoon nog een beetje onzeker over me kuit en het voelde gewoon nog niet echt zeker aan allemaal.
Nou ja hard trainen en hopelijk gaat het volgende keer wel weer goed. Ik mag denk ik in ieder geval wel tevreden zijn met de andere toestellen en met de limiet op vloer.
We zien verder wel allemaal hoe het gaat lopen.
Ik ga trouwens als het goed is naar de World Cup in Maribor en Moskou.
Nou morgen de kleintjes aanmoedigen met de toestelfinales! Echt super hoe ze het gister hebben gedaan, echt heel knap!!!
tot snel, liefs suus