woensdag 2 april 2008

Clermont-Ferrand

Hier nog een stukje vanuit Frankrijk,
We hebben gister podium training gehad en het ging goed, fijne toestellen dus dat is mooi.
Daarna is er nog wel het een en ander voorgevallen. Het team zou eigelijk al vast staan.
Ik zou eigelijk geen sprong turnen maar omdat ik gister met de podium training een goede yourtjenko 1 1/2 heb laten zien heeft Esther voorgesteld om mij sprong te laten turnen ipv Anne. Daar ging Frank alleen niet mee accord alleen als Lichelle balk zou turnen ipv Verona omdat Lichelle een goed cijfer heeft gehaald in Duitsland.
Er is van te voren afgesproken dat de wedstrijd in Duitsland niet zou meetellen voor de kwalificatie van de andere meiden alleen voor Verona en Tahnee.
Het is nu dus heel vreemd dat ze het op het laatste moment weer omgooien en zich niet meer aan de regels houden. We (Verona, Ik en Liesbeth Lim) hebben nog een gesprek gehad met Henk Kort vanmorgen omdat we gewoon het gevoel hebben dat alles zomaar weer omgegooid kan worden en met welke argumenten? Je kan sprong absoluut niet vergelijken met een toestel als balk. En anders zou die discussie over wie er balk zou moeten turnen direct na de wedstrijd in Duitsland moeten gevoerd worden en toen was er niks aan de hand. Pas 2 dagen voor de wedstrijd gebeurd dat in 1 keer!
Verona was er ook flink van overstuur gister avond dat er weer zoiets gebeurde, het ging lekker op balk in de training en opeens moet er weer zoiets gebeuren en we moesten ook allebij gelijk weer aan Anaheim denken.
Naja ik probeer me in ieder geval zo goed mogelijk voor te bereiden op de wedstrijd morgen en gewoon me best te doen!
Tot snel,
Liefs SuuS