donderdag 17 april 2008

Hallo allemaal!

Hier weer even een berichtje!
Met ons gaat het goed! Lugano loopt sinds van de week niet alleen meer pasjes maar helemaal!
Echt super leuk! Dus ik kan er de hele dag achter aan rennen!
Ik ben sinds vorige week in Den Bosch aan het trainen en dat gaat allemaal goed.
Echt een hele mooie locatie en super groot en zelfs een hele mooie fitness zaal dus we zijn blij dat we nu lekker op ons gemak ons kunnen voorbereiden op de volgende wedsrijden.
Ik heb trouwens gister het artikel in de Gelderlander gelezen en ik was wel geschrokken wat er allemaal in stond. Ik weet als geen ander hoe het er in het turnwereldje aan toe kan gaan en daarom ben ik niet voor niks naar de Hazenkamp vertrokken in 2002. Ik wou dat absoluut niet meer en ik wou ook nooit meer in zo'n sfeer trainen
Als er ergens normaal en op een volwassen manier met je om word omgegaan is dat wel bij Boris en Esther. Ik heb het er gister ook over gehad met Boris en die begrijpt het ook niet waarom mensen zulke uitspraken doen! Hij zegt alleen, het zijn de verliezers die spreken.
Esther kan soms streng zijn, maar dat hoort bij topsport Ik vind het niet erg als trainers soms streng zijn, als het maar rechtvaardig is. En dat is het atijd bij Boris en Esther. Ze hebben soms veel geduld moeten hebben met mij!
Er gebeuren echt absoluut niet zulke dingen en ik weet zeker dat de andere meiden die bij Boris Esther hebben getraind of trainen er ook zo over denken!
Nou volgende week World Cup in Maribor dus spannend..
Ik laat snel weer wat horen..
Groetjes Suzanne