donderdag 31 juli 2008

dag 2 & 3 in Beijing!

Gisteren heb ik mijn eerste 2 trainingen gehad in een traingshal ongeveer 15 tot 30 min. verder op. In de ochtend was ik alleen nog maar met het griekse meisje. Ik had weer niet zo'n lekker nachtje gehad, veel last van me oor en keel en ik was ook me stem kwijt. Beetje losgewerkt op de training wat wel gewoon lekker voelde. Smiddags nog een training gehad en op het programma stond eigelijk nog een hele lichte training maar ik heb al een beetje deeltjes kunnen doen wat goed ging.
Ik had klein een bobbeltje op m'n kaak en ik begon er gister last van te krijgen..
Het werd in 1 keer een flinke beult en ik heb er bijna de hele nacht niet van kunnen slapen van de pijn. Vanmorgen zijn we dus snel naar de polikliniek geweest hier en hebben ze het vocht eruit laten lopen, nu heb ik nog wel een bobbel maar het word langzaam minder en de pijn is ook een stuk minder. Dus vandaag maar even rustig aan gedaan, nog even geslapen eerst en net nog wel even gefitnesst dat ging gelukkig wel goed! Dus hopelijk kan ik morgen gewoon weer in de hal trainen!
Wij gaan zo even een hapje eten en ik probeer vanavond nog even wat foto's erop te zetten van het dorp!
Liefs suus