woensdag 5 maart 2008

hallo Allemaal!
Hier weer even snel een berichtje!
Het is allemaal een beetje hectisch geweest in de zaal de laatste tijd maar dat is bij de meeste wel bekend. Ik ben in ieder geval blij dat Esther weer in de zaal is. Zo kunnen we ons toch nog zo goed mogelijk voorbereiden op de 2de kwalificatie.
Hoe het verder loopt moeten we nog even afwachten allemaal, Ik wil in ieder geval gewoon samen met Boris en Esther me voorbereiden op de volgende wedstrijden!
Esther heeft me altijd heel goed gesteund in de tijd dat ik naar de Hazenkamp kwam en de tijden daarna, toen ik bijvoorbeeld zwanger werd heeft ze altijd voor me klaar gestaan en daar ben ik haar heel dankbaar voor!
Nou hopelijk komt het allemaal goed. Vrijdag is in ieder geval de 2de Kwalificatie dus daar richt ik me nu op. Ik ben natuurlijk heel tevreden over m'n 1ste kwalificatie in Amsterdam.
Op brug had ik een dom foutje, ik glee van de ligger af met zolendraai, en de laatste serie op vloer viel ik. maar ik had nog bijna 56 punten dus daar ben ik wel tevreden mee.
Dit was mijn 2de wedstrijd weer, maar nu had ik wel weer echt het gevoel van een "wedstrijd"!
Ik laat jullie snel weer wat horen als er nieuws is!

Liefs Suzanne