woensdag 14 mei 2008

Hallo allemaal!

Was weer even een tijdje geleden, maar hier weer even snel een stukje!
Ik ga het weekend naar Marseille en krijg een nieuwe vloer oefening van Adriana Pop! Super leuk dus ik heb er zin in, het weekend erop heb ik een wedstrijd in Nantes, daar doe ik mee voor een club, daarna gaan we de verjaardag van Lugano vieren! Die word alweer 1!
Die week daarop is de world cup in Moskou alweer, dus het is druk de komende tijd!
Het weekend erop zou er de world cup in Barcelona zijn maar die gaat voor ons niet door omdat het geen kwalificatie moment voor de OS is..

Ik heb Lugano trouwens opgegeven voor baby van het jaar;) hah..

Lugano dingt mee naar de titel 'Baby van het jaar' op www.babyvanhetjaar.nl...Winnen we, dan komt Lugano op de cover van 'Wij Jonge Ouders'. Daarnaast is Lugano een jaar lang het gezicht van PrĂ©natal en als klap op de vuurpijl winnen we voor de toekomst van Lugano een AEGON Rendementplan met €10.000,- van AEGON Bank.Help ons een van de 101 finaleplaatsen in de wacht te slepen door nu op Lugano te stemmen! Klik op de onderstaande link om je stem uit te brengen: http://www.skyradio.nl/index.php?page=actie_overzicht/baby_van_het_jaar_2008&frame=gallery%2F8870


Dus als jullie zin hebben om te stemmen! Dankjewel!!

Tot snel weer!

Liefs SuuS